köttigaste killen ever!

okey jag måste bara säga att redan nu VET jag att jag kommer faila i min hemtenta i idrott -.- men! vad ska man göra åt saken? det får bli som det blir!:D jag gör mitt bästa iaf!(eller?)

Jag känner att idag kommer bli en lyckad dag eller ja mer än halva har ju gått men den har vart bra hittils så ah det kommer nog bli ännu bättre!:D hihi plus att jag dska träffa mina goa tjejer ikväll! :D mysmysms!

Elin är här nu för tillfället och vi står och dansar i våra onepiece och ser ut som k**ar så hehe jaa.....vi är som vi e! men vi har roligt iaf! nu ska jag FÖRSÖKA att fokusera på mitt pluggande vilket inte går så jävla bra men aja..Önskar mig själv lycka till för det kan behövas!

DAGENS KÖTT idag får nog bli ryan sheckler, asså han har ju bara en ör köttig kropp och mamma mia dem där fläskilé ögonen asså! MjAAAOU! mums!





Ja vad ska man säga........kan typ inte prata.

Kommentarer
Postat av: amanda rivas

dock emma,så måste jag då känna att jag förjänar dagens köttplats..kämpat mig igenom en hel träning utan att ha ätit och sedan väntar en mumsig kladdkaka på mig hemma men jag tar en mandarin ist..va inte det liksom vääärt dagens kött!!? ;D ;D ahaha ! <3333

2010-12-03 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0