om detta må ni berätta!

tjotjeena

måste bara säga att jag är sjukt besviken på att komma hem till pannkakor och så har mamma(eller pappa?) köpt såndär "mindre fett-grädde" och jaa...inget liv utan rikti grädde så jag är extremt ledsen just nu :/

jag måste bara säga att jag uppskattar mina vänner så sjukt mycket, vad skulle jag göra utan er? asså hel sjukt vad jag älskar mina vänner!

Fikade med Elin och johanna idag och vi planerade och taggade som aldrig förr! asså aa.....FETT TAGGAD!

åh jag blir så trött på mig själv ibland för när jag väl ska träna så sjunker min ork till botten och jag blir helt slö så när jag dansar känns det som att hela min kropp är en betongbit och jag kan inte lyfta den...så nu ska jag försöka få energi och försöka dansa av mig! det var ängesen jag verkligen dansade av mig och bara dansade för att liksom ..åh det måste jag göra! (om ni ville veta)

Ja det var väll allt för mig, eller jaa min retardklass är ju bara för bäst, aa det var nog allt!

goodie baaaiyee!

Kommentarer
Postat av: Johanna Världens Bästa Carlsson

DAGENS KÖTT!? :o

2010-12-01 @ 21:57:05
URL: http://annahojcarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin Gustavsson,

Jahaadu taggat som aldrig förr!! ÄLSKAAR DIIG!! <33333333333

2010-12-02 @ 09:25:50
URL: http://eliinocheliin.blogg.se/
Postat av: amanda rivas

älskar dig du är underbar!! <33

2010-12-02 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0