yoyo alla hiphopgangsters!

*host* *snörvel* !

Jag är så arg på mig själv för jag är sjuk! Jag hatar att vara sjuk det är det värsta som finns! Speciellt nu när det inte är långt kvar på skolan!

Idag hoppade jag över dansen för att jag var tvungen att vila upp mig för at jag är sjuuk :( men jag ska slänga migfamför tv:n och titta på White chicka som krangii har rekommenderat mig. Får se vad jag tycker!

Nu äre bara att hoppa i sin härliga onepiece och mysa sönder!
Ja vi är ju som vi är! :D

PUSSPUSS<3

Kommentarer
Postat av: Elin Gustavsson,

Hahah ja vi är ju det! ;) Haha, älskar den där bilden alltså!

Då måste krya på dig älskling!! <3333

2010-12-06 @ 18:25:34
URL: http://eliinocheliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0