humm humm gumm

tjotjeeena!

Jo nu är det så hatt jag tänkte börja nominera dagens kött varje dag för en person som har gjort en rejält köttig insats för dagen(något slitigt eller hårt jobb som man utfört eller bara något helt biffigt gjort!) och idag ger jag faktiskt mig själv nomineringen dagens kött för att jag var så extremt köttig på att städa idag känner jag! Cashflow e bara så niice!
Nu hade jag tänkt att börja på den där jävla uppsatsen om träningslära som vi ska ha klart till nästa måndag-.- aa det kommer nog gå jättebra!! ;) wish me luck!
Love from moi!
köttiga jag till höger och halvköttet syrran till vänster!
BTW!
Jag elin och syrran ska söka stipendie om att få åka utomlands och studera ett år! fett cool upplevelse att göra det! :D åh hoppas verkligen att det skulle gå ! underbart ju! <3
fast fyfaan vad jag skulle sakna alla här hemma! <3
....Anyway!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0