kött

helluj!

asså en liten grej jag har finurlat över är att jag kan ha så "många läsare" även fast jag inte bloggar mycket men det gör mig iaf otroligt lycklig varje gång jag kollar min statistik så är det fler läsare än väntat! så jaa... Tack mina kära läsare!<3 Ni gör min dag(kväll)!

idrottsdagen i skolan kan man då snacka KÖTTA! asså fyyfaan vad jagär stolt över min köttiga klass, vi köttade oss igenom alla grenar och vi fick ett köttigt resultat! jaa men dagens kött är nog armen! hon köttade som aldrig förr! GILLAS!

efter skolan så mötte vi(ja o sys) upp elin sötan och vi tog en solning såhär på vinterkvisten och såklart ser jag ut som ett tomatoface men...Vad ska man göra åt saken? bara att skratta och inte tänka påt:) går ju över snart! hoppas ja.

jaa skulle ju faktiskt kunna lägga upp en bild på mitt fiinarosenröda ansikte men......jag har ingen lust med det! :D
så det blir en sommarbild från mina bruna dagar!<3
glore days<3 ELINGUSTAVSSON<33333

Kommentarer
Postat av: armen

GÖTTMOS ME KÖTT. BARA DET INTE ÄR KORV. FLÄSKFILÉ PAAAX

2010-11-30 @ 18:52:25
URL: http://afcg.blogg.se/
Postat av: Elin Gustavsson,

ÄÄÄLSKAAAR DIIIG!!<333333333333

2010-12-01 @ 19:08:22
URL: http://eliinocheliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0