vems lilla hjärta

helt otroligt! :D

förstår inte hur jag i genomsnitt kan ha i snitt 10 läsare per dag när jag inte har uppdaterat min blogg på... jaa ... hur länge vet jag inte ? men det är iallafall väldigt kul att se! så det fick min lilla bloggbubbla i hjärnan att sätta igång igen så jag funderar starkt på att börja blogga lite igen men... vi får se hur det går!

Hela den här veckan har varit helt störd :D men faan höstlov ska vaaa spårade;) Ikväll blire nog bara mys med några tjejer för det behövs verkligen! <3 3-rättersmiddag satsar vi också på! STORT!

Hoppas alla har en trevlig torsdag för jag vet att min kommer bli himmelsk! <3
puss puss!
SÅKLART! har min bror formaterat hela datan så nu är alla fucking bilder tyvärr borta :( :( :(  <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Synd med bilderna, men det gör inget! För den där bilden kan man stirra på i flera år, så hiiiiimla fin du är Emma! Och ja, kom tillbaka till bloggvärlden!

2010-11-10 @ 11:24:27
URL: http://riksdaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0